Οι Γερμανοί είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος, αλλά θέλουν επίσης ευέλικτες επιλογές κράτησης και βέλτιστες συνδέσεις πτήσεων, σύμφωνα με ευρεία έρευνα της Expedia σε πολλές χώρες.
Τρεις στους πέντε Γερμανούς δηλώνουν έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος από ό,τι πριν από την πανδημία, ενώ ακόμη περισσότεροι δίνουν υψηλή προτεραιότητα στις ευέλικτες ταξιδιωτικές ρυθμίσεις και ένα σημαντικό ποσοστό θα επικεντρωθεί σε ζητήματα βιωσιμότητας ως μέρος του ταξιδιωτικού τους σχεδιασμού.
Αυτά είναι τα βασικά αποτελέσματα στη γερμανική αγορά από το νέο “Traveler Value Index” της Expedia, για το οποίο η Wakefield Research εξέτασε 5.500 ενήλικες σε οκτώ χώρες τον περασμένο Νοέμβριο. Στη μελέτη ενσωματώθηκαν επίσης εσωτερικά δεδομένα από τις διάφορες επιχειρηματικές μονάδες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Expedia, Trivago, Hotels.com, Travelocity και Cheaptickets.
Στη Γερμανία, το 62% των ενηλίκων που ερωτήθηκαν δήλωσαν έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος σε σύγκριση με το 54% σε όλες τις διεθνείς αγορές. Ωστόσο, μόνο το 38% είχε σίγουρα σχέδια για ταξίδια διακοπών μέχρι τα μέσα του 2022 σε σύγκριση με 48% στη Μεγάλη Βρετανία και 46% στη Γαλλία.
Κορυφαία προτεραιότητα για το 77% των Γερμανών είναι οι ευέλικτες επιλογές ναύλων (αν και το διεθνές ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο στο 83%) και οι βέλτιστες συνδέσεις πτήσεων (85%), οι οποίες είναι υψηλότερες από οποιαδήποτε άλλη αγορά προέλευσης.
Ταυτόχρονα, η βιωσιμότητα είναι μείζον ζήτημα. Σχεδόν τρεις στους πέντε Γερμανούς (58%) είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να ταξιδέψουν βιώσιμα. Σχεδόν οι μισοί είναι έτοιμοι να επιλέξουν έναν προορισμό με χαμηλό τουρισμό, προκειμένου να μειώσουν τις συνέπειες του υπερβολικού τουρισμού σε δημοφιλείς προορισμούς. Αυτά τα στοιχεία είναι παρόμοια σε όλες τις αγορές πηγών.
Επιπλέον, το 41% θέλει να υπολογίζει περισσότερο χρόνο στα ταξίδια του για εξυπηρέτηση και διέλευση, προκειμένου να αποφύγει τις μεγάλες ουρές, τις χαμένες πτήσεις και το πιεσμένο προσωπικό.
Σύμφωνα με την Expedia, πολλοί ταξιδιώτες σε όλες τις αγορές προέλευσης έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στη “νέα πραγματικότητα” του Covid-19, “όπως φαίνεται από την υψηλή προτεραιότητα για ευελιξία και το ενδιαφέρον για βιωσιμότητα”.
Ο ταξιδιωτικός όμιλος επισήμανε επίσης τους τοπικούς περιορισμούς Covid-19, την έντονη ζήτηση, τις ποικίλες προσδοκίες ανά γενιά και τη σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ξενοδοχεία ως άλλους βασικούς παράγοντες για τις κρατήσεις το 2022.